Najczęściej zadawane pytania

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji wynosi do 2 dni roboczych, tylko w wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć do 3 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy: 1-2 dni robocze.

Czy do złożenia zamówienia trzeba się zarejestrować?

Nie, rejestracja nie jest niezbędna do złożenia zamówienia, ale założenie konta pozwala na dostęp do historii zamówień. 

Czy wysyłacie za pobraniem?

Nie, wysyłamy paczki wyłącznie za przedpłatą.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Niestety nie, prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Obecnie wysyłamy zamówienia tylko do następujących krajów: Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, jest dołączona do maila potwierdzającego zrealizowanie zamówienia.

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, możliwe jest jego anulowanie lub wprowadzenie zmian, prosimy wówczas o wiadomość na adres sklep@straszydla.pl

Jakie są warunki zwrotów?

Zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania, ani być uszkodzone. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać mailowo, formularz odstąpienia/reklamacji oraz szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Zwroty i reklamacje

Jak mogę śledzić przesyłkę?

W mailu potwierdzającym zrealizowanie zamówienia będzie się znajdował numer przesyłki oraz link do jej śledzenia.

W przypadku problemów

Otrzymałem niewłaściwy lub uszkodzony przedmiot

W przypadku otrzymania niewłaściwego lub uszkodzonego przedmiotu prosimy o wysłanie maila z informacją oraz zdjęciem na adres: sklep@straszydla.pl

Status zamówienia nie zmienił się mimo dokonania płatności

Jeśli status zamówienia nie zmieni się pomimo dokonania płatności, prosimy o sprawdzenie na stronie banku, czy transakcja zakończyła się powodzeniem. Jeśli tak, prosimy o kontakt na adres sklep@straszydla.pl

Przesyłka dotarła uszkodzona

Jeśli opakowanie zewnętrzne jest naruszone, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem lub zgłoszenie reklamacji przy paczkomacie – po otwarciu skrytki należy wybrać na ekranie opcję “zgłoś problem z paczką”.

W paczkomacie otworzyła się pusta skrytka

Jeśli przy odbiorze paczki otworzy się pusta skrytka, należy zadzwonić na infolinię Inpostu pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Konsultant może wówczas otworzyć zdalnie właściwą skrytkę lub wysłać kuriera, żeby przeszukał paczkomat.

Brak informacji o wysyłce zamówienia

Jeśli w ciągu 4 dni od opłacenia zamówienia nie otrzymasz informacji o wysyłce, prosimy o kontakt pod adresem sklep@straszydla.pl

Prosimy o sprawdzenie poczty, w tym folderu Spam, ponieważ SMS-y od Inpostu nie zawsze dochodzą.